Forum

To miejsce dla Mieszkańców do dyskusji na ważne tematy lub interesujące sprawy.

Dostęp do forum TYLKO dla zarejestrowanych użytkowników.

Można wypowiadać się w tematach zaproponowanych przez innych lub samemu zapoczątkować swój temat.

Zasady korzystania ...
 
Notifications
Clear all

[Zamknięte] Zasady korzystania z forum dyskusyjnego Sołectwa Zielona Góra

1 Posty
1 Users
0 Likes
1,740 Widok
(@admin)
Eminent Member Admin
Dołączył: 7 lat temu
Posty: 48
Topic starter  

 

ZASADY KORZYSTANIA Z FORUM DYSKUSYJNEGO

 

Sołectwa Zielona Góra

 

1.     Przeglądanie forum jest dostępne dla wszystkich użytkowników serwisu. Aby założyć nowy temat lub wziąć udział w dyskusji musisz założyć konto w serwisie myzielonagora.net.pl oraz zalogować się na nie.

 

2.     Zanim o coś zapytasz na forum sprawdź, czy odpowiedź nie znajduje się na stronie.

 

3.     Forum jest częścią serwisu myzielonagora.net.pl i jest ogólnie dostępne dla każdego Użytkownika i odwiedzającego serwis. Prosimy jednak, aby poruszane w postach tematy wiązały się z tematyką naszego serwisu.

 

4.     Konto i profil: każdy użytkownik może posiadać TYLKO jedno konto – powielane konta będą usuwane,
to forum jest forum zamkniętym, a jego użytkownicy znają się lub się właśnie poznają.
Dlatego apeluję o wypełnienie swojego profilu o podstawowe dane. Dzięki temu łatwiej nam się będzie poznać i rozmawiać a przede wszystkim się odszukać.

 

W trosce o poziom dyskusji i kulturalną wymianę poglądów prosimy o przestrzeganie zasad ogólnie przyjętej etykiety. Jeśli chcesz dyskutować na forum myzielonagora.net.pl, pamiętaj o przestrzeganiu poniższych zasad:

 

1.     Wypowiadaj się w sposób kulturalny. Wystrzegaj się używania określeń wulgarnych, godzących w czyjeś poglądy, wyznanie.

 

2.     Nie obrażaj nikogo ani nie groź nikomu – naruszasz w ten sposób dobra osobiste osób trzecich.

 

3.     Nie publikuj żadnych danych osobowych czy kontaktowych.

 

4.     Nie ujawniaj treści korespondencji prywatnej.

 

5.     Nazwa tematu powinna odzwierciedlać jego treść. Redaguj swoje listy klarownie i zrozumiale, aby inni użytkownicy nie musieli się głowić nad jego zrozumieniem.

 

6.     Staraj się używać polskich czcionek - to ułatwia czytanie.

 

7.     Nie używaj DUŻYCH LITER – oznaczają one krzyk.

 

8.     Jeśli chcesz rozpocząć nowy wątek, przejrzyj inne, żeby unikać powielania tematów.

 

9.     Pisz zawsze na temat.

 

10.   Nie reklamuj innych stron internetowych, usług czy aukcji. Strona www.myzielonagora.net.pl nie jest portalem sprzedażowym.

 

11.   Nie zamieszczaj ogłoszeń kupna – sprzedaży oraz dotyczących jakichkolwiek innych przedsięwzięć komercyjnych.

 

12.   Nie zakładaj kilku wątków na ten sam, identyczny temat. 

 

13.   Nie pisz swoich listów jeden pod drugim - jeśli chcesz coś dopisać, to możesz edytować swój list.

 

14.   Staraj się dodawać merytoryczne i sensowne wypowiedzi. Unikaj odpowiedzi typu „super”, „zgadzam się”. Nie wnosi to nic do dyskusji i niepotrzebnie zaśmieca dany temat.

 

15.   Administrator i Moderatorzy mogą zamykać wątki, i usuwać listy, jeśli naruszają regulamin serwisu i przepisy prawa obowiązującego na terytorium Polski.

 

16.   Administrator i Moderatorzy mogą przenosić tematy na inne, bardziej odpowiednie podfora.

 

17.   W przypadku rażącego naruszenia regulaminu użytkownik, może zostać zablokowany bez wcześniejszego ostrzeżenia.

 

18.   Użytkownik publikuje swoje komentarze i opinie wyłącznie na własną odpowiedzialność. Administrator nie ponosi odpowiedzialności za treści zamieszczane przez Użytkowników na łamach Forum.

 

19.   Niedopuszczalne jest zamieszczanie przez Użytkowników na łamach Forum treści sprzecznych z prawem lub dobrymi obyczajami, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej, etnicznej, czy też propagujących przemoc w świecie rzeczywistym.

 

20.   Niedopuszczalne jest zamieszczanie przez Użytkowników na łamach Forum treści uznanych powszechnie za naganne moralnie, społecznie niewłaściwych, będących pomówieniami czy też celowo obraźliwych dla wywołania kłótni (tzw. trolling).

 

21.   Niedopuszczalne jest umieszczanie przez Użytkowników na łamach Forum przekazów reklamowych.

 

Posty naruszające ogólnie przyjętą etykietę będą systematycznie i bez powiadamiania ich autorów usuwane z forum myzielonagora.net.pl. Decyzja o usunięciu postów naruszających ww. zasady i ich usunięcie jest nieodwołalne.

 

Te same zasady dotyczą ogłoszeń, reklam i spamu.

 


   
Share: